15-03-2013

Super leuke Give away ontvangen

En .... Zopas een super pakje gekregen met de post ,  heb namelijk de super  give away van Monique ontvangen !!

Een super leuk haakboekje  Haakparty op de boerderij van Christel Krukkert !

Maar ik werd nog meer verwend door haar ,  want er was ook  nog een pakje 'seeds & wishes  Mini Gerbera bij en super leuk kaartje

Mijn dag kan niet meer stuk, en zal me moeten intomen om niet direct te beginnen haken  !!!  


http://haakmaatje.blogspot.nl/2013/03/spannend-de-winnaar-is-bekend.html#comment-form

Super bedankt , zal er nog vele uurtjes van kunnen genieten

Diane

4 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen, dat het goed is aangekomen en dat ik je er blij mee hebt gemaakt!
    Lekker beginnen met haken, zou ik zeggen ;-)
    Bedankt voor dit berichtje en de link naar mijn blog.
    Geniet ervan en een fijn weekend!

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuke post.
    Geniet ervan hoor
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geniet er maar lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs!

    Super leuk toch!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen